"Suntem trecători! Dar ştim, în trecerea noastră, să săpăm urme adânci în sufletele unor străini."
Nu scriu aici pentru că vreau să zgudui sau să impresionez lumea cu ideile mele... scriu doar pentru a nu lăsa să se piardă ceea ce se află în mine, la un moment dat. Peste ani, cuvintele mele de aici îmi vor arăta calea pe care am mers.

Sau, cum spunea Bernanos: "Nu știu pentru cine scriu, dar știu de ce scriu. Scriu ca să mă justific. În ochii cui? Am spus-o deja, dar înfrunt ridicolul de a mai spune-o odată: în ochii copilului care am fost."

marți, 1 februarie 2011

They say...

"They say that no man is an island (Hemingway a spus asta)
And good things come to those who wait..."



"And I blame this world for making a good man evil,
Is this world that can drive a good man mad!"


*************************

"They say everything can be replaced
Yet every distance is not near...
...
They say every man must have protection
They say every man must fall..."



"I see my light come shining
From the west unto the east.
Any day now, any day now
I shall be released."

Niciun comentariu: