"Suntem trecători! Dar ştim, în trecerea noastră, să săpăm urme adânci în sufletele unor străini."
Nu scriu aici pentru că vreau să zgudui sau să impresionez lumea cu ideile mele... scriu doar pentru a nu lăsa să se piardă ceea ce se află în mine, la un moment dat. Peste ani, cuvintele mele de aici îmi vor arăta calea pe care am mers.

Sau, cum spunea Bernanos: "Nu știu pentru cine scriu, dar știu de ce scriu. Scriu ca să mă justific. În ochii cui? Am spus-o deja, dar înfrunt ridicolul de a mai spune-o odată: în ochii copilului care am fost."

joi, 23 iulie 2009

Remediu impotriva caniculei


Lacul Mija... un loc unde poti visa. Dar, mai presus de toate, un loc unde poti scapa de canicula. La putin peste 2000 m, apa nu avea mai mult de 12 grade. Eram la mijlocul unei zile frumoase si, obosit cum eram, simteam nevoia unei inviorari inainte de ceea ce avea sa urmeze - abordarea custurii. Noaptea, cinci furtuni consecutive m-au zguduit. Patru in afara cortului si una in cort...
Povestea intregii ture, detaliata, cu zeci de poze, o veti gasi aici (baga un clic), in varianta unui participant la tura.

Pentru voi, cei care va topiti de caldura.
Pentru mine, cel care luni imi voi prafui iar bocancii de colbul muntilor si mi-i voi uda prin stropii de roua timp de o saptamana in muntii Retezat.
Si, asa cum am citit undeva, "dorului de tine, caci noroi sa fii si nu te pot calca in picioare".

Niciun comentariu: