"Suntem trecători! Dar ştim, în trecerea noastră, să săpăm urme adânci în sufletele unor străini."
Nu scriu aici pentru că vreau să zgudui sau să impresionez lumea cu ideile mele... scriu doar pentru a nu lăsa să se piardă ceea ce se află în mine, la un moment dat. Peste ani, cuvintele mele de aici îmi vor arăta calea pe care am mers.

Sau, cum spunea Bernanos: "Nu știu pentru cine scriu, dar știu de ce scriu. Scriu ca să mă justific. În ochii cui? Am spus-o deja, dar înfrunt ridicolul de a mai spune-o odată: în ochii copilului care am fost."

marți, 28 aprilie 2009

Noapte bună!

Ce rătăciţi sunt oamenii! Cred ei cu tărie, într-un anume moment al vieţii lor mărunte, că ştiu exact ce le-ar trebui pentru tot restul vieţii. Se cred zei, uitând că sunt doar nişte biete "muşti de-o zi" în acest Univers.... uitând chiar că ceea ce le place azi, le poate fi indiferent mâine, sau că ceea ce considerau de neconceput azi, mâine poate deveni o caracteristică notorie a vieţii lor.
Noapte bună!
Căci uneori, visele sunt mai frumoase decât realitatea. Chiar şi coşmarurile. Pentru că din ele te trezeşti şi răsufli uşurat că a fost doar un coşmar. Dar din realitate, n-ai nici o scăpare!

Partea cea mai frumoasă a vieţii o reprezintă clipa sfântă a dimineţii când, trezindu-te, priveşti fericit razele soarelui, asculţi cântecul păsărelelor şi simţi mirosul ierbii scăldate în rouă, fără a-ţi aminti încă realitatea care te înconjoară.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Somn usor